De meest gestelde vragen .
Zodra de betaling is gevalideerd, verschijnt de bestelreferentie op het scherm met een samenvatting van de bestelling.
Vervolgens ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling met alle gegevens (leverings/factuurgegevens, leveringswijze, enz.) die u bij uw bestelling op onze website hebt gevalideerd.
Toen uw bestelling werd verzonden, werd u een e-mail gestuurd met informatie over het vertrek en het volgnummer van uw pakket. Als u niets hebt ontvangen, aarzel dan niet om in uw ongewenste e-mail te kijken, misschien staat het daar wel.
U kunt deze informatie over de status van uw bestelling ook raadplegen in uw klantenzone, als u een klantenaccount hebt aangemaakt.
Ik heb geen e-mail ontvangen over de verzending van mijn bestelling binnen 5 dagen na validatie, vul dan onderstaand formulier in met deze cruciale informatie:
- Bestelnummer
- Naam van de bestelling
- Commentaar
Wij doorkruisen de zeshoek en de wereld om naar u toe te komen dankzij vier leveringswijzen: standaard en express.
Om te weten waar uw bestelling zich bevindt, klikt u op de onderstaande link die overeenkomt met de door u gekozen leveringswijze en voert u het volgnummer (vermeld op uw verzendingsmail) van uw bestelling in om te weten waar deze zich bevindt.
https://my.dhlparcel.nl/home/tracktrace/3SABCM104633554/2133DS?op=Volg+je+pakket&lang=nl-NL
Wij betreuren uw keuze.
Let op: zodra uw bestelling is gevalideerd, wordt deze doorgegeven aan onze logistieke afdeling en is in voorbereiding en kan dus niet worden geannuleerd.
Zodra uw bestelling is gevalideerd, wordt deze doorgegeven aan onze logistieke afdeling en binnen de volgende uren voorbereid.
Als u uw bestelling binnen 3 uur na de validatie ervan wilt wijzigen, stuur ons dan een e-mail op het volgende adres: contact@audilo.com.
Indien u uw bestelling wenst te wijzigen na 3 uur na de validatie van uw bestelling, gelieve te noteren dat dit niet mogelijk is, uw bestelling is reeds in voorbereiding. U moet ons uw bestelling dan gewoon terugsturen voor omruiling (zie productomruiling).
Uw bestelling is minder dan 2 jaar oud, uw artikel valt onder garantie:
Om uw bestelling in behandeling te nemen, stuurt u ons het product met toebehoren en de originele verpakking terug.
Voeg daarbij een kopie van de factuur met vermelding van de storing. Stuur het naar :
Audilo
8 passage des deux sœurs
75009 Paris.
Bij ontvangst zal een test worden uitgevoerd om de storing vast te stellen. Als de storing wordt bevestigd, zal het apparaat naar onze fabrikant worden gestuurd. Na validatie door deze laatste zal het apparaat, indien het in voorraad is, vervangen worden door een nieuw product. Als het artikel niet meer wordt geproduceerd, wordt u een creditnota voor het bedrag van uw aankoop toegestuurd.
Houdt u rekening met een levertijd van ongeveer 3 weken.
Gebruik het onderstaande contactformulier.
De leveringskosten variëren afhankelijk van de gekozen leveringsmethode.
- Standaard levering, de kosten zijn 3,99€.
- Spoedlevering, de kosten bedragen 12,90€.
Voor alle bestellingen boven de 25 euro zijn de verzendkosten (standaard levering) gratis.
Als uw aankoop minder dan 30 dagen geleden op onze website is gedaan, kunt u deze terugsturen naar
Audilo
8 passage des 2 sœurs
75009 PARIS
Uw zending moet vergezeld zijn van :
- Uw aankoopfactuur of bereidingsbon
- Het woord "terugname" op de bon of factuur
U moet ervoor zorgen dat het product in zijn originele verpakking, in zijn oorspronkelijke, nieuwe en ongeopende staat wordt teruggestuurd.
Bij niet-naleving van de voorwaarden, met name de voorwaarden voor terugzending of omruiling, kan Audilo niet overgaan tot terugbetaling van de betrokken producten.
U heeft een klantenaccount:
- Klik op "inloggen" rechtsboven op onze website
- Klik op "bestellen" links op het scherm
- Klik op "details" rechts van de orderregel
- U kunt nu uw factuur afdrukken
U heeft een gastaccount:
U vindt uw factuur in de bevestigingsmail van uw bestelling
U hebt te allen tijde het recht om uw persoonlijke gegevens te wijzigen, u af te melden voor de nieuwsbrief of uw account te verwijderen. Voor elk van deze wijzigingen kunt u een e-mail sturen naar privacy@audilo.com.
Vergeet niet de aard van uw verzoek, uw voor- en achternaam en uw e-mailadres te vermelden. Als al deze gegevens correct zijn ingevuld, kunnen wij uw verzoek in behandeling nemen.
- Kredietkaart
- Paypal
- Overschrijving
U hoeft enkel de promo code in te vullen in het daarvoor bestemde vakje "u heeft een promo code" alvorens uw bestelling te valideren.