Informatie Levering en retourzending

Levering en retourzendingen

Vervoerders en tarieven:

Alle aangegeven prijzen voor Audilo-producten zijn inclusief btw. Op deze prijzen zijn verzendkosten van toepassing.
U kunt de verzendkosten eenvoudig bekijken door het product voor aankoop aan uw winkelmand toe te voegen.

Onder sommige voorwaarden kunnen de verzendkosten worden aangeboden. Deze voorwaarden worden in de winkelmand weergegeven en zijn afhankelijk van de vervoerder of een promotiecode tijdens specifieke periodes.

Levering

Alle bestellingen worden met La Poste (brief met tracking, delivengo of colissimo) of per Chronopost verzonden.

Express-levering (Chronopost):
Bestellingen die voor 15 uur zijn bevestigd en betaald, worden gewoonlijk dezelfde dag verzonden. Bestellingen die na 15 uur zijn bevestigd en betaald, worden de volgende werkdag verzonden, behalve in het uitzonderlijke geval dat ze niet op voorraad zijn (in welk geval u hierover per e-mail of telefonisch wordt geïnformeerd).

Voor de andere vervoerders (Colissimo, brief met tracking, inter) worden de bestellingen binnen 24 uur verzonden (behalve bestellingen op vrijdag, die op de volgende maandag verzonden worden).

- De levertijd voor met La Poste verzonden bestellingen is 48 tot 72 uur (zonder garantie).

- De levertijd voor met Chronopost verzonden bestellingen is 24 uur: de bestellingen worden op de dag na verzending voor 13 uur geleverd.

- De levertijd voor bestellingen verzonden met Mondial Relay is langer, ongeveer 8 werkdagen (module momenteel in onderhoud).

Retourzendingen

1) Terugtrekking

Overeenkomstig de AVV beschikt u over 14 dagen vanaf de ontvangst van het product om van mening te veranderen en een bestelling terug te sturen waarover u niet geheel tevreden bent.

Hiertoe stuurt u ons de producten terug waarover u niet tevreden bent. U moet hiermee ook alle accessoires, plastic elementen en zakjes terugsturen.

Deze moeten in perfecte staat zijn, de verpakking mag niet beschadigd zijn. De producten moeten opnieuw verkocht kunnen worden. Als de minste beschadiging wordt geconstateerd of als het artikel niet compleet is, wordt dit aan u teruggestuurd en ontvangt u geen terugbetaling (het artikel wordt dan als gebruikt en niet nieuw beschouwd).

U moet voorafgaand aan de retourzending toestemming krijgen van Audilo via de rubriek Contact met ons opnemen of uw account.
Voeg een kopie van uw factuur toe en geef aan dat u om terugbetaling verzoekt.

Retouradres: Audilo SAV, 8 passage des deux sœurs, 75009 Paris.

De retourkosten zijn voor rekening van de koper.
U vindt meer informatie op de pagina '14 dagen om van mening te veranderen'

Let op, overeenkomstig de consumptiewet (DGCCRF)
is het recht van terugtrekking niet van toepassing op producten waarvan de verzegeling na levering door de koper verbroken is. Het recht van terugtrekking is ook niet van toepassing op artikelen die om hygiënische- of gezondheidsredenen niet kunnen worden teruggestuurd.
Dit geldt voor alle producten die in contact staan met de huid (gehoorbescherming, gehoorkappen, oortelefoons, geluidskussen enz.)

U bent van mening veranderd en wilt uw artikel terugsturen: klik hier

2) AFTERSALES

In het kader van een aftersalesprocedure (artikel onder garantie) moet u ons het apparaat met zijn accessoires en in de originele verpakking terugsturen. Voeg hier een kopie van de factuur aan toe en beschrijf de storing.
Stuur uw pakket aan:

Audilo
8 passage des deux sœurs
75009 Paris

Na ontvangst zullen wij een test uitvoeren om de storing te constateren. Indien deze bewezen is, wordt het apparaat naar onze fabrikant gestuurd.
Na validatie door de fabrikant wordt het apparaat gerepareerd of vervangen door een nieuw exemplaar. Als het artikel niet meer gemaakt wordt, wordt u een gelijkwaardig product voorgesteld of ontvangt u een tegoedbon voor uw aankoop.
In geen geval wordt terugbetaling uitgevoerd bij een retour aftersales (alleen omruilen of een tegoed).

Reken op ongeveer 3 weken verwerkingstijd.

U wilt ons een product terugsturen om aanspraak te maken op de garantie: klik hier


Elke opening van een dossier voor terugtrekking of voor aftersales vindt plaats op schriftelijk verzoek via de bovenstaande links.
Dossiers waarvan de opening niet via deze links is aangevraagd, worden niet verwerkt.

CERFA-behandelingsverklaringen

Bij de bestelling van batterijen voor gehoorapparaten worden behandelingsverklaringen alleen op verzoek afgegeven. Als u tijdens uw bestelling geen behandelingsverklaring heeft aangevraagd:

  • kunt u dit tijdens uw volgende bestelling in de opmerkingen doen en hierbij het betreffende bestelnummer opgeven.
  • Of kunt u ons een envelop met postzegel sturen met uw retouradres.

In geen geval kan de behandelingsverklaring zonder bijbehorende bestelling worden opgestuurd.